  • Data: 2009-09-16 11:43:27
    Temat: Re: Fikcyjne dane przy prywatnych badaniach
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Cugzak" napisał:
    > Od kilku lat intensywnie korzystam z prywatnej służby zdrowia. Nigdy zaś
    > nie
    > leczyłem się publicznie. Od początku podawałem fikcyjne dane (imię,
    > nazwisko,
    > nieistniejący adres i numer pesel), bo uznałem, że skoro od początku do
    > końca
    > płacę za swoje leczenie, to mogę to robić anonimowo. Ostatnio miałem
    > poważną
    > operację (też w prywatnym szpitalu), na szczęście dla mnie zakończoną
    > pomyślnie. Przy wypisie w sekretariacie szpitala powiedzieli mi, że coś im
> [...]

    może zamiast podawać fikcyjne dane spytaj się w jakim celu żądają od ciebie
    twich danych (konbkretna podstawa prawna) jeśli ci takowej nie podadzą, bądz
    będzie to ich jakieś widzimisie to znaczy że takich danych nie potrzebują i
    im ich nie podawaj, w każdym razie zawsze podanie imienia i nazwiska przyda
    się żeby wystawili ci imienny rachunek za wykonaną uysługę!:O)