eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFalszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu › Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
  • Data: 2009-06-13 22:12:50
    Temat: Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Anna napisala na poczatku tak:
    "Zwrocilam sie wiec do niego pisemnie z reklamacja, oznajmiajac, ze w przypadku
    nie uwzglednienia jej oddam sprawe do sadu. W odpowiedzi wlasciciel sklepu
    napisal mi, ze reklamacji nie uwzgledni i zeby nie straszyc go sadem, bo to on
    moze oddac mojego meza do sadu, poniewaz maz grozil mu pobiciem!"

    Ty na to odpisales jej tak:
    > Co do odpowiedzi właściciela sklepu, to nie znając jej dokładniej treści
    > tylko mogę zasygnalizować, ze być może wyczerpuje ona sama sobą znamiona
    > przestępstwa zmuszania do określonego zachowania - czyli popularnie
    > szantażu.
    >
    Dlaczego teraz zmieniles zdanie? Przeciez Anna nie podala innych okolicznosci.
    Wiec to jednak nie jest szantaz?
    Adam


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1