  • Data: 2005-05-08 23:32:52
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Hehe. Ktoś żyje urojeniami :)

    Jak to sie mowi - okazja czyni zlodzieja. Czemu zatem okazja mialaby nie
    czynic alkoholika?

    Np. takie recepty w aptekach na leki psychotropowe - gdyby ich nie bylo
    (recept) to kazdy moglby siegnac po "legalny" srodek, zaraz po tym, jak
    uslyszal o tym od kolegi. A tak - mozna i owszem zdobyc ale to i
    kosztuje i ttrzeba wysilku zeby zdobyc...

    > Raz, będąc nieletnim, sięgnąłem po piwo. Konkretnie chyba mój tata mnie
    > poczęstował.

    Raz bedac w wieku 4 czy 5 lat sam sie poczestowalem piwem ;) Ja nie
    pamietam ale rodzice podobno mieli "ubaw".

    > Do dziś jestem abstynentem, a tym piwem (którego wypiłem tylko mały łyk)
    > plułem potem przez pół godziny, zanim się jego (nie)smaku pozbyłem.

    Kazdy pije co lubi. I jak lubi. Nie uwazam, ze pijac alkohol jestem
    gorszy lub lepszy od kogos innego. Natomiast dosc dlugo nie znalem smaku
    alkoholu. Mialem nie wiem, 17-18 jak poznalem. Tak zostalem wychowany.

    > Coś się twoja teoria wali...

    Gdzie? Jak? Dlaczego?

    > W USA, jak wprowadzili prohibicję - stało się.

    Oj, a ty tylko z ta prohibicja i wykazywaniem jak sie nie sprawdzil
    CALKOWITY zakaz. A ja nie mowie o calkowitym dla wszystkich, tylko o
    ograniczeniu dostepu nieletnich do takich miejsc jak kluby, bary, puby,
    gdzie alkohol jest podstawowym, serwowanym napojem.

    To jest istotna roznica, i moze dlatego nie potrafisz mnie zrozumiec, bo
    nie potrafisz jej pojąc - a moze nie chcesz jej zaakceptowac i wszystko
    starasz sie podporzadkowac radykalnemu TAK lub NIE. Albo WSZYSCY albo
    NIKT.

    Pozdr

    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz