  • Data: 2005-05-08 23:56:20
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux wrote:

    > To co proponujesz? Oczywiscie po za tym, zeby przy kazdym rodzicu
    > postawic policjanta, ktory dopilnowalby wychowania pociechy na wzorowego
    > i moralnego czlowieka ;)

    Każdy kolejny twój pomysł jest bardziej idiotyczny od poprzedniego...

    Tego się nie da rozwiązać systemem zakazowo-nakazowym.

    To jest głebszy problem społeczny i rozwiązać go można tylko kompleksowo.

    > No to argumentuj, jak śmiesz ;)

    Idiotyczne zakazy powodują tylko zwiększenie pogardy dla insntytucji je
    wydających.

    > A widze, ze ty jeszcze mniej ;)

    Zaczynasz mnie irytować.

    > No to ja jestem ;) 5 lat praktyki jako wychowawca kolonijny dzieci i
    > mlodzizy w wiku od 8 do 16 lat.

    To te pikniki musiałbyć wyjątkowo nudne.

    Cóż - wychowacą kolonijnym też trzeba umieć być. Sama chęć szczera nie
    wystarczy.