  • Data: 2005-05-08 23:45:41
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > I zakazywanie wstępu do pubu czy wprowadzanie 'godzin policyjnych' go
    > nie zastąpi. Nawet w znikomym procencie.

    To co proponujesz? Oczywiscie po za tym, zeby przy kazdym rodzicu
    postawic policjanta, ktory dopilnowalby wychowania pociechy na wzorowego
    i moralnego czlowieka ;)

    > Śmiem twierdzić, że takie bezsensowne zakazy problem jeszcze pogłębiają.

    No to argumentuj, jak śmiesz ;)

    > A widzisz.

    A widze, ze ty jeszcze mniej ;)

    > Poporoszę o podanie jakiegoś kompetentnego źródła tych informacji.

    No to ja jestem ;) 5 lat praktyki jako wychowawca kolonijny dzieci i
    mlodzizy w wiku od 8 do 16 lat.

    > Źródło musi oczywiście się opierać na jakiejś solidnej, reprezentatywnej
    > próbce.

    10 turnusow po 25 sztuk = 250 dzieciakow "wlasnych", choc obserwacja
    dotyczyla calosci populacji - srednio 10 x 200 = 2000 sztuk, tfu, znaczy
    dzieci ;)

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz