  • Data: 2005-05-08 23:47:22
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux wrote:

    > Jak to sie mowi - okazja czyni zlodzieja.

    Ach, tyle razy miałem okazję ukraść sprzęt na kilkadziesiąt tysięcy... I co?

    > Czemu zatem okazja mialaby nie
    > czynic alkoholika?

    Bo durne slogany nie tworzą rzeczywistości.

    PS: wprowadź zakaz wychodzenia neiletnich w ogóle na ulice (tam ludzie
    mogą chodzić i palić papierosy!). Oraz kupowania (nawet gazet) przez
    nieletnich w kioskach (przecież tam handlują papierosami!).

    > Np. takie recepty w aptekach na leki psychotropowe - gdyby ich nie bylo
    > (recept) to kazdy moglby siegnac po "legalny" srodek, zaraz po tym, jak
    > uslyszal o tym od kolegi. A tak - mozna i owszem zdobyc ale to i
    > kosztuje i ttrzeba wysilku zeby zdobyc...

    Leki psychotropowe, leki nasercowe, leki na raka, antybiotyki... i
    wiele, wiele innych leków jest dostępnych tylko na recepty. Spróbuj
    pomyśleć, DLACZEGO.

    [ciach]

    > Gdzie? Jak? Dlaczego?

    Poczytaj, pomyśl....

    > Oj, a ty tylko z ta prohibicja i wykazywaniem jak sie nie sprawdzil
    > CALKOWITY zakaz. A ja nie mowie o calkowitym dla wszystkich, tylko o
    > ograniczeniu dostepu nieletnich do takich miejsc jak kluby, bary, puby,
    > gdzie alkohol jest podstawowym, serwowanym napojem.

    Więc wprowadzasz jeszcze bardziej radykalne (i bezsensowne) ograniczenie
    - choć 'tylko' dla pewnej grupy wiekowej.

    Robisz z alkoholu sensację, owoc zakazany... a to będzie odnosić
    odmienny skutek.

    Przyganił kocioł garnkowi.