  • Data: 2005-03-28 09:19:55
    Temat: Re: Fałszowanie umowy o prace.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tester" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d28fln$11nt$1@node3.news.atman.pl...

    Wydaje mi się, że źle podchodzisz do zagadnienia. Ty masz umowę na cały
    etat oraz dostajesz normalne wynagrodzenie. To Twój pracodawca kombinuje
    płacąc za niskie składki. Teraz masz dwie drogi. Albo od razu zauważyć
    to przy picie, ale pewnie skończy się to zwolnieniem. Albo zauważyć to
    po odejściu z pracy, przy czym ja już bym na Twoim miejscu szukał nowej
    pracy. Szukał bym, bo jeśli jakakolwiek kontrola przyjdzie do Twojej
    firmy i to wyłapie, to pracodawca i tak będzie musiał to zapłacić do
    tyłu z odsetkami - a tego nie wytrzyma. Nawet, gdyby pracownicy skłamali
    w zeznaniach, że brali połowę wynagrodzenia, to Urząd Skarbowy pozostałą
    wynikającą z umowy część uzna za darowiznę na rzecz pracodawcy i od tej
    kwoty jemu naliczy podatek. No a tego ta firma nie wytrzyma.

    Po za tym nie wiem, skąd tytuł posta, bo w treści słowem o fałszowaniu
    umowy nie ma. To w końcu fałszowano ją, czy nie?