  • Data: 2005-03-28 13:57:56
    Temat: Re: Fałszowanie umowy o prace.
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tester" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d28kbq$27ra$1@node2.news.atman.pl...
    > latach pracy przeziez bedzie mi przyslugiwalo 26 dni/rok) - a kiedy ja
    bede
    > mial 10 lat - czy bede musial skrocic okres stazu o czas kiedy wplacane
    > mialem poletetowe skladki do zusu?

    AFAIK wymiar czasu pracy nie ma znaczenia do zalieczenia stazu urlopowego.
    Nawet jesli pracowalbys na 1/8 etatu, to i tak rok jest rok.
    Oczywiscie najlepiej bys mial swiadectwo wystawione zgodne z prawda (tj.
    podpisana umowa). Jesli bedzie inne to od razu wystepujesz do sadu pracy o
    sprostowanie tegoz swiadectwa.

    Pozdrawiam
    SDD