    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Date: Sat, 02 Jan 2010 21:33:03 +0100

    Arek pisze:
    > Zapodaj który to bank. Zweryfikujemy.

    mBank. od lat. To, że Tobie nie przyznają, to nie moja wina. Ja mam
    zdolność kredytową.

    > To Ty nie wiesz, że w Polsce prawo jazdy NIE jest dokumentem tożsamości?

    Ale rozmawiamy o tym, żeby to było jedno.

    > Tak? To ja się nigdy nie spotkałem, żeby nie sprawdzali.

    A ja się spotkałem. So....

    > Przedstawiam się a oni sprawdzają w swojej bazie czym mam prawo jazdy.
    > Trudne?

    Oczywiście, bo naród składa się z samych kryształowo uczciwych obywateli
    i zupełnie nie będzie podawania cudzego nazwiska.

    > Cienkie te Twoje marzenia.
    > Przecież wystarczyłoby żeby zeskanowali Twoje oko i nie musiałbyś nosić
    > żadnego plastyku.

    No jakby technika to umożliwiała, to w sumie byłoby idealnie. W końcu
    karty elektroniczne też już pomału wypierają wypukłe plastyki. W Polsce
    chyba zresztą nigdy nie było żelazek.

    > Już samo to, że jest łatwiej go nie nosić, prawda?

    Niestety inni ci na słowo nie zaufają.
    Nie na darmo Mark S. zbił majątek na usługach poświadczania tożsamości i
    od zera awansował na milionera.

    > Skupiłem się, nawet wniosłem pozew przeciwko M$ za oszukiwanie ludzi, że
    > sprzedaje im (sic!) licencję.

    I co z tego wyszło? I na czym polegał pozew? I czemu akurat mam
    wrażenie, że źle zrozumiałeś problem?

    > Co Ty zrobiłeś?

    Edukowałem i edukuję.

    > Moje diamentowe kule mi podpowiadają, że Twoja pensja to nasza krwawica
    > z podatków.

    No to widzisz, mylą się. pewnie temu, że sztuczne. Bo ja ciężko pracuję
    na swoją pensję i swoje podatki płacę.

    > Ja też nie.

    A to przepraszam, ale wydawało mi się, że siedziałeś pewien czas.

    ?
    --
    Przemysław Adam Śmiejek