  • Data: 2013-06-25 08:50:17
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie.
    > Musi być umyślna CZYNNOŚĆ, nie wystarcza umyślna BEZCZYNNOŚĆ.

    Sorry ale tu już mnie załamałeś.
    W taki sposób to można każdy czyn wytłumaczyć.
    Wszak zaniechanie też może być karalne ;-)
    Jak już to niech Ci będzie. Czynnością było tak skonstruowanie systemu,
    umowy... żeby do wyłudzenia prowadziła.
    PASI? :-)

    Wiedziałem prawo można naginać ale to już jest mistrzostwo świata.
    Powinieneś karierę zrobić. (Sawicka ...) :-)

    > Próbuj dalej! :)
    > W szczególności objaśnienie "niekorzytnego rozporządzenia" przy
    > braku rozporządzenia (ze strony klienta) jest dosć kuriozalne.

    To znaczy że poniesiona strata za 2 lata prowadzenia konta już nie jest
    stratą i niekorzystnym rozporządzeniem mieniem bo bank sprytnie
    skonstruował a Ty to tak ładnie wytłumaczyłeś?
    Wyborne. Gdyby takie farmazony wygadywał 7-latek to nie dziwiłbym się. :-)

    PS. Ludzie!!! Czy prawnicy na prawdę tak rozumują? To jest szersze
    zjawisko? ;-)