eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEurobank oszukujeRe: Eurobank oszukuje
  • Data: 2013-06-26 17:30:28
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 12:01:50 UTC+2 użytkownik Brzezi napisał:
    > Mam konto w eurobanku, od dawna go nie uzywałem, więc postanowiłem je zlikwidować.
    >
    > Co miesiąc dostaje na maila wyciąg, na którym od dawna za każdym razem
    przedstawione było saldo rachunków 0zł. Jednak wizyta w oddziale banku mocno mnie
    zaskoczyła, ponieważ Pan powiedział mi że nie mogę zamknąć konta ponieważ mam ujemne
    saldo (ok -156zł, przez pobieranie opłaty za konto o której nie miałem świadomości),
    ja na to że to nie możliwe i pokazuje mu wyciąg na którym jest 0zł. on na to że
    wyciąg nie ma nic do znaczenia, bo jeżeli nie mam podpisanej umowy o debet w koncie
    to wyciąg nie będzie pokazywał salda ujemnego. WTF?
    >
    >
    >
    > Czy takie postępowanie jest zgodne z prawem? Czy wyciąg nie jest od tego aby
    jednoznacznie przedstawic stan konta klienta? Czuje się oszukany, wprowadzony w błąd.
    >
    > Gdybym miał wiedze o tym że na moim koncie rośnie ujemne saldo, dawno bym je już
    zamknął, ale bank ukrywal przede mna te informacje nie pokazując tego w wyciagu :/
    >
    >
    >
    > Mam zamiar zglosić reklamacje, czy macie doświadczenie z podobnymi przypadkami? Czy
    mogę powołać się na jakieś konkretne paragrafy?

    Sprawa zakończyła się w dosyć zaskakujący sposób. Główna zasługa najprawdopodobniej
    leży w dziale PR/social media Eurobanku, który monitoruje internet w poszukiwaniu
    rozmów na temat eurobanku.
    Tak znaleźli tutaj opisany mój problem i odezwali się do mnie prywatnie. Musiałem
    jedynie podać im konkretniejsze namiary na mnie, aby mogli mnie odnaleźć w systemie,
    potem zadzwonili do mnie z informacją że w związku z zaistniałą sytuacja, ponieważ
    nie używałem aktywnie konta, postanowili anulować naliczone opłaty, dzięki czemu
    udało mi się dzisiaj już bez problemu zamknąć konto.

    Całe szczęście, że zwlekałem z napisaniem reklamacji, bo pewnie taką drogą nie
    udałoby się rozwiązać tego problemu, a okazało się że problem sam się rozwiązał.
    Jestem na prawdę pozytywnie zaskoczony, i mimo że zdecydowałem się zamknąć konto w
    Eurobanku, to pozostawił mi on na konieć pozywytne wzspomnienia :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1