  • Data: 2013-06-20 20:57:23
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jun 2013, z wrote:

    > To po co komu taki wyciąg skoro on do tego nie służy.

    Jakby nie odpowiedź jureq przeoczyłbym :)

    Po to, żeby służył temu, czemu służy.
    Pokazaniu listy operacji które ZOSTAŁY PRZEPROWADZONE
    z pieniędzmi klienta.

    > Jaki inny dokument mi o tym powie.
    > Ładna pani na infolinii? :-)

    Już wiesz :D
    Jest jeszcze wesja bonusowa, nie testowałem, ale IMO
    powinna działać.
    Mozesz zastosować taki myk, który mi się kiedyś dawno temu
    nasunął, kiedy niektóre jednostki prowadzące pełną księgowość
    bombardowały mnie (w roli jednoosobowej DG) żądaniami
    potwierdzania sald.
    Pic w tym, że jako "mały jednoosobowy" (nie prowadzący ksiąg)
    nie podlegam pod przepis.
    Ale *ONI* podlegają :D (w szczególności wszystkie osoby prawne
    prowadzące działalność gospodarczą, tym samym podlegające
    pod rachunkowość, banku to też dotyczy).
    Możesz więc posłać im "rozliczenie sald" do potwierdzenia,
    będą musieli odpowiedzieć czy im się zgadza :D

    pzdr, Gotfryd