eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEurobank oszukujeRe: Eurobank oszukuje
  • Data: 2013-06-14 14:42:09
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 14:30:46 UTC+2 użytkownik b...@g...com napisał:
    > Tylko chodzi o to że nie ma to spójności z wyciągiem, który powinien stanowić
    >podsumowanie informacji o rachunku, aby wiedzieć w jakim on jest stanie. Od ok.
    2>lat nie korzystałem z konta ani sie tam nie logowalem, dostawałem tylko co >miesiąc
    wyciagi gdzie widząc 0zł "byłem spokojny" że nic się nie dzieje. Skoro >wyciąg
    pokazuje 0zł, to dlaczego nie jest to zgodne prawdą?
    Bo stan konta był/jest 0zł.
    Jestes tylko winien bankowi prowizje za prowadzenie konta czy jak to tam się nazywa w
    TOiP.
    I o ta prowizję bank się teraz upomina.
    Sytuacja jest w miarę jasne- wyzej napisałeś: "Zgodnie z TOiP oplata za prowadzenie
    konta pobierana jest ok" Wypadałao by więc zapłacić,ew nap[isac do banku pismo z
    prośbą o anulowanie naliczonych opłat. Byc może w "trosce o dobra dalszą
    współprace..." anulują.
    Także to tytułowe "oszukują" nie jest takie oczywiste.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1