eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEurobank oszukuje › Re: Eurobank oszukuje
  • X-Received: by 10.49.4.104 with SMTP id j8mr44869qej.40.1371213729483; Fri, 14 Jun
    2013 05:42:09 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.4.104 with SMTP id j8mr44869qej.40.1371213729483; Fri, 14 Jun
    2013 05:42:09 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!bw2no1679595qab.0!news-out.google.com!y6ni2876qax.0!nntp.google.com!j2no
    171898qak.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 14 Jun 2013 05:42:09 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <0...@g...com>
    <0...@g...com>
    <6...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Eurobank oszukuje
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 14 Jun 2013 12:42:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:722783
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 14:30:46 UTC+2 użytkownik b...@g...com napisał:
    > Tylko chodzi o to że nie ma to spójności z wyciągiem, który powinien stanowić
    >podsumowanie informacji o rachunku, aby wiedzieć w jakim on jest stanie. Od ok.
    2>lat nie korzystałem z konta ani sie tam nie logowalem, dostawałem tylko co >miesiąc
    wyciagi gdzie widząc 0zł "byłem spokojny" że nic się nie dzieje. Skoro >wyciąg
    pokazuje 0zł, to dlaczego nie jest to zgodne prawdą?
    Bo stan konta był/jest 0zł.
    Jestes tylko winien bankowi prowizje za prowadzenie konta czy jak to tam się nazywa w
    TOiP.
    I o ta prowizję bank się teraz upomina.
    Sytuacja jest w miarę jasne- wyzej napisałeś: "Zgodnie z TOiP oplata za prowadzenie
    konta pobierana jest ok" Wypadałao by więc zapłacić,ew nap[isac do banku pismo z
    prośbą o anulowanie naliczonych opłat. Byc może w "trosce o dobra dalszą
    współprace..." anulują.
    Także to tytułowe "oszukują" nie jest takie oczywiste.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1