  • Data: 2009-02-04 11:27:10
    Temat: Re: Etykiety w języku polskim
    Od: Michal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 11:40, l...@g...com wrote:
> [...]
    > prawnego :) Mimo to w sklepach często widzę produkty bez polskiego
    > opisu. I to nie tylko w sklepikach osiedlowych, ale np. w Auchan czy
    > Selgros.
    >
    > Etykieta w języku angielskim czy francuskim jest dla mnie zrozumiała,
    > ale np. z węgierskim byłby problem :)
    >
    > Czy to jedna z tych sytuacji gdzie prawo polskie swoje, europejskie
    > swoje - więc na wszelki wypadek nikt tego nie sprawdza? To znaczy
    > wiem, że ktoś sprawdza, bo w zaprzyjaźnionym sklepie etykietami
    > niemieckimi zainteresował się Sanepid (!), który chyba "nieco" wkracza

    990900999
    > [2]http://www.jastra.com.pl/klub/kie.htm
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Marek Pawłowski

    Prawo UE jest nadrzędnym dla prawa poszczególnych Państw wspólnoty a w
    przypadku kiedy UE wydało taką opinię, to powoduje ona skutek w
    postaci zniesienia prawa do którego się odnosi.

    Kiedyś ten temat wałkowałem przy okazji pewnego produktu - ze 3 lata
    temu i wtedy prawnicy właśnie w ten sposób interpretowali tą kwestię