  • From: "tomek." <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 17 Jun 2007 13:55:26 +0200

    Użytkownik "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com> napisał
    w wiadomości news:f536al$2c8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam problem z serwisem epanel.pl (specjalnie pisze nazwe zeby ostrzec tych
    > co maja zamiar wziasc w tym udzial).
    > Zapisalam sie tam jakis czas temu- serwis polega na wypelnianiu
    > ankiet,badaniu opini publicznej, zbieraniu punktow itp.
    > Po wypelnieniu kilku ankiet okazalo sie ze zadne punkty na moim koncie nie
    > zostaly zapisane. Dowiedzialam sie ze to dlatego ze nie zostaly moje
    > ankiety
    > zakwalifikowane do badania... ale ja swoj czas na ich wypelnienie
    > poswiecilam.
> [...]

    epanelem zarzadza ARC Rynek i Opinia (http://www.arc.com.pl/),
    napisz do nich list i wyslij poleconym, dodatkowo mozesz poinformowac
    OFBOR (Organizacje Firm Badania Opinii i Rynku - www.ofbor.pl) - zapewniam
    ze nie
    pozostawia sprawy bez odzewu,
    no i oczywiscie w ostatecznosci zostaje GIODO.

    pzdr
    tomek