  • 1. Data: 2007-06-17 11:35:04
    Temat: Epanel- jak sie wypisac?????
    Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com>

    Mam problem z serwisem epanel.pl (specjalnie pisze nazwe zeby ostrzec tych
    co maja zamiar wziasc w tym udzial).
    Zapisalam sie tam jakis czas temu- serwis polega na wypelnianiu
    ankiet,badaniu opini publicznej, zbieraniu punktow itp.
    Po wypelnieniu kilku ankiet okazalo sie ze zadne punkty na moim koncie nie
    zostaly zapisane. Dowiedzialam sie ze to dlatego ze nie zostaly moje ankiety
    zakwalifikowane do badania... ale ja swoj czas na ich wypelnienie
    poswiecilam.
    W zwiazku z ta oszukancza wg mnie praktyka postanowilam sie wypisac z tego
    serwisu.
    I tutaj zaczely sie schody. Probowalam o ile pamietam najpierw na stronie...
    bylo to niemozliwe (kolejny krok wypisania sie nie ladowal sie czy cos w tym
    stylu).
    Nastepnie napisalam jednego i kolejnego maila z prosba o usuniecie moich
    danych z ich bazy.
    Teraz na serwis nie moge sie zalogowac za to ich cholerny spam i zaproszenie
    do badan dostaje nadal.
    W jaki sposob ich zmusic do zostawienia mnie w spokoju? Wiem ze moge ich
    dodac do spamu w swojej skrzynce ale chyba nie o to chodzi..
    Wyslalam kolejnego dosadnego maila z "prosba" o usuniecie moich danych ale
    ile razy mozna? Czy moge ich gdzies zglosic? ukarac?

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 2. Data: 2007-06-17 11:55:26
    Temat: Re: Epanel- jak sie wypisac?????
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com> napisał
    w wiadomości news:f536al$2c8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Wyslalam kolejnego dosadnego maila z "prosba" o usuniecie moich danych ale
    > ile razy mozna? Czy moge ich gdzies zglosic? ukarac?

    epanelem zarzadza ARC Rynek i Opinia (http://www.arc.com.pl/),
    napisz do nich list i wyslij poleconym, dodatkowo mozesz poinformowac
    OFBOR (Organizacje Firm Badania Opinii i Rynku - www.ofbor.pl) - zapewniam
    ze nie
    pozostawia sprawy bez odzewu,
    no i oczywiscie w ostatecznosci zostaje GIODO.

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-06-17 12:08:50
    Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com>

    Użytkownik "tomek." <t...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze nie
    > pozostawia sprawy bez odzewu,
    > no i oczywiscie w ostatecznosci zostaje GIODO.

    Dziekuje bardzo za szybka odpowiedz. Zaczne od napisania maili do
    wymienionych instytucji:-)

    Pozdrawiam
    Agnieszka