    From: maHo <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Email do urzędnika państwowego
    Date: Fri, 15 Jul 2005 15:19:26 +0200

    badzio wrote:

    > Thunderbird domyslnie nie ma zaznaczonej tej opcji. Kurier poczty z
    > mozilli takze chyba nie. "Duzy" Outlook (ten z pakietu office 2000)
    > podobnie. Nie wiem jak z outlook express

    Podejrzewam że póki co, thunderbirda i mozilli suite używają raczej
    świadomi użytkownicy. A 99.9% urzędników do tej kategorii się IMHO nie
    zalicza.

    Wiem natomiast że przy wysyłaniu maila do osób "nietechnicznych",
    używających OE zawsze dostaję potwierdzenia, mimo że często te osoby
    próbują mi wmówić że odpowiedziały na maila po tygodniu bo dopiero wtedy
    zajrzały do skrzynki. Wskazuje to na fakt, że nie wiedza o tym że jest
    coś takiego jak potwierdzenia.

    pozdrav

    maHo