  • Data: 2007-06-15 22:14:37
    Temat: Re: Egzekucja juz zap=3Faconych alimentów
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tym, że nie mogę się doszukać w k.k. niczego na temat wymuszeń pieniędzy
    > (poza rozbójniczym, ale to się średnio kwalifikuje), a tym bardziej próby,
    > bo już wiadomo, że nic ode mnie nie wyciągnie.

    Wyłudzenie albo oszustwo, jak juz - albo jego proba... Wiedziala, ze te
    pieniadze sa jej nienalezne. Prokurator na pewno Ci powie, czy dany czyn
    jest scigany z urzedu, czy nie. Na pewno odpowie za poswiadczenie
    nieprawdy, bo musiala poswiadczyc nieprawde w procesie uzyskiwania
    komorniczego tytulu egzekucyjnego albo bezposrednio przed komornikiem...

    Zglos sie do prokuratora. Jezeli to nie bedzie scigane z urzedu, to na
    pewno poinformuje Cie, ze jest to scigane na wniosek pokrzywdzonego i z
    ktorego paragrafu... W koncu poszkodowani, ktorzy zglaszaja sie do
    prokuratury z problemem, nie maja obowiazku np. wiedziec, "z jakiego
    paragrafu ktos ich pobil" ;-) - jak to ktos ladnie ostatnio ujal.

    Pozdrawiam,

    Andrzej