  • Data: 2007-06-13 21:06:53
    Temat: Re: Egzekucja juz zap=3Faconych alimentów
    Od: demicorn <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie chodzi o to, że muszę się bronić przed tymi oskarżeniami, bo dzięki
    zebranym materiałom nigdy nie stałem sie nawet podejrzanym.

    Kwestia jest tylko tego wniosku do komornika. Tutaj uznaję, że przegieła i
    chcę ją uświadomić, że więcej nie będę takich zachowań tolerował. Problem w
    tym, że nie mogę się doszukać w k.k. niczego na temat wymuszeń pieniędzy
    (poza rozbójniczym, ale to się średnio kwalifikuje), a tym bardziej próby,
    bo już wiadomo, że nic ode mnie nie wyciągnie.