  • Data: 2002-12-29 11:53:42
    Temat: Re: ERA, TAK-TAK, kradziez telefonu.
    Od: b...@g...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

    > A w BOK-u powiedziano mi, ze nie moga zablokowac ani karty, ani
    telefonu,
    > poniewaz jesli juz blokuja to wylacznie telefony dzialajace w abonamencie.
    > Czy mozna cos poradzic w takiej sytuacji? Czy ja musze sie prosic, o to,
    > aby uniemozliwiono jakiemus zlodziejowi uzytkowanie skradzionego
    > telefonu???
    > Nawet nie zablokowano numeru...

    He he, w Polsce jest raj dla anonimowych telefoniarzy, w wielu krajach juz
    tak nie ma, nie ma kart SIM, jest tylko wlasnie abonament i wtedy se moga
    krasc do woli, trzeba podac haslo które nawet nie jest wpisywane w pamiec
    telefonu a w centrali, nic po takim telefonie, wart nic, tak pewnie bedzie i
    Polsce za kilka lat. A puki co to jest raj dla anominowych posiadaczy jak i
    zlodziejaszków.

    Tom