eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoERA,Motorola - Serwis › Re: ERA,Motorola - Serwis
  • From: "Maciej Muran" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <2...@s...pl>
    Subject: Re: ERA,Motorola - Serwis
    Date: Mon, 25 Nov 2002 10:19:48 +0100
    Lines: 29
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    NNTP-Posting-Host: chello062179049125.chello.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: chello062179049125.chello.pl
    Message-ID: <3de1ead4$1@news.it-faq.pl>
    X-Trace: news.it-faq.pl 1038215892 62.179.49.125 (25 Nov 2002 10:18:12 +0100)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.tvn.pl!news.it-faq.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:115726
    [ ukryj nagłówki ]

    Fenix wrote:
    > Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to ze oddalem 15 pazdziernika
    > 2002 telefon do serwisu w salonie ERY i po dzien dzisiejszy nie dostalem
    > ani tego uszkodzonego ani nowego ktorego mi obiecano. Za kazdym razem jak
    > przychodze to slysze ze "juz bedzie na pewno","na pewno w poniedzialek
    > beda" i tak ciagle. I w ten sposob mija tydzien za tygodniem a telefonu
    > nie ma. Dzwonilem do BOK w Erzy tam mnie poinformowano ze Motorola lamie
    > jakies prawo i kazano mi interweniowac w tej sprawie, napisalem wiec
    > maila do Motoroli a tam znow odpowiedz ta co zwykle. Mam wiec pytanie czy
    > jest jakas mozliwosc zeby sciagnac spowrotem ten telefon? czy raczej bede
    > musial sobie grzecznie wyczekiwac i liczyc ze moze kiedys dostane ten
    > aparat? Czy moze zwrocic sie o pomoc do jakiegos sadu konsumeckiego?

    Oj, stary... ja mialem ponad 3 miesiace jazdy z Ericssonem.
    Zainteresuj sie http://www.federacja-konsumentów.org.pl a wlasciwie to juz
    od razu mozesz zaczac pisac wezwanie do zaplaty. Jesli telefon nie zostal
    naprawiony w ciagu 14 dni, to serwis powinien zapewnic Ci nowy aparat - taki
    sam model.
    Jezeli tego nie robi to powinien wyplacic Ci kase - równowartosc ceny
    rynkowej aparatu w danej chwili - i po to wlasnie to wezwanie, bo jak sie
    zapewne domyslasz nikt nie ma zamiaru wyplacac kasy.
    Nie spodziewaj sie jednak, ze ktokolwiek zainteresuje sie Twoim wezwaniem...
    Nie radze Ci równiez molestowac ich o jakikolwiek inny aparat - moga Ci
    wcisnac niezly chlam.
    Powodzenia zycze i spokoju ducha
    I zacznij od Federacji Konsumentów :)

    MM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1