-
1. Data: 2002-11-25 09:04:56
Temat: ERA,Motorola - Serwis
Od: Fenix <s...@s...pl>
Witam
Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to ze oddalem 15 pazdziernika 2002 telefon
do serwisu w salonie ERY i po dzien dzisiejszy nie dostalem ani tego uszkodzonego
ani nowego ktorego mi obiecano. Za kazdym razem jak przychodze to slysze ze "juz
bedzie na pewno","na pewno w poniedzialek beda" i tak ciagle. I w ten sposob mija
tydzien za tygodniem a telefonu nie ma.
Dzwonilem do BOK w Erzy tam mnie poinformowano ze Motorola lamie jakies prawo i
kazano mi interweniowac w tej sprawie, napisalem wiec maila do Motoroli a tam znow
odpowiedz ta co zwykle.
Mam wiec pytanie czy jest jakas mozliwosc zeby sciagnac spowrotem ten telefon? czy
raczej bede musial sobie grzecznie wyczekiwac i liczyc ze moze kiedys dostane ten
aparat? Czy moze zwrocic sie o pomoc do jakiegos sadu konsumeckiego?
z gory dziekuje za jakakolwiek odpowiedz
z powazaniem
L.M.
-
2. Data: 2002-11-25 09:19:48
Temat: Re: ERA,Motorola - Serwis
Od: "Maciej Muran" <t...@w...pl>
Fenix wrote:
> Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to ze oddalem 15 pazdziernika
> 2002 telefon do serwisu w salonie ERY i po dzien dzisiejszy nie dostalem
> ani tego uszkodzonego ani nowego ktorego mi obiecano. Za kazdym razem jak
> przychodze to slysze ze "juz bedzie na pewno","na pewno w poniedzialek
> beda" i tak ciagle. I w ten sposob mija tydzien za tygodniem a telefonu
> nie ma. Dzwonilem do BOK w Erzy tam mnie poinformowano ze Motorola lamie
> jakies prawo i kazano mi interweniowac w tej sprawie, napisalem wiec
> maila do Motoroli a tam znow odpowiedz ta co zwykle. Mam wiec pytanie czy
> jest jakas mozliwosc zeby sciagnac spowrotem ten telefon? czy raczej bede
> musial sobie grzecznie wyczekiwac i liczyc ze moze kiedys dostane ten
> aparat? Czy moze zwrocic sie o pomoc do jakiegos sadu konsumeckiego?
Oj, stary... ja mialem ponad 3 miesiace jazdy z Ericssonem.
Zainteresuj sie http://www.federacja-konsumentów.org.pl a wlasciwie to juz
od razu mozesz zaczac pisac wezwanie do zaplaty. Jesli telefon nie zostal
naprawiony w ciagu 14 dni, to serwis powinien zapewnic Ci nowy aparat - taki
sam model.
Jezeli tego nie robi to powinien wyplacic Ci kase - równowartosc ceny
rynkowej aparatu w danej chwili - i po to wlasnie to wezwanie, bo jak sie
zapewne domyslasz nikt nie ma zamiaru wyplacac kasy.
Nie spodziewaj sie jednak, ze ktokolwiek zainteresuje sie Twoim wezwaniem...
Nie radze Ci równiez molestowac ich o jakikolwiek inny aparat - moga Ci
wcisnac niezly chlam.
Powodzenia zycze i spokoju ducha
I zacznij od Federacji Konsumentów :)
MM