  • Data: 2002-11-25 09:04:56
    Temat: ERA,Motorola - Serwis
    Od: Fenix <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to ze oddalem 15 pazdziernika 2002 telefon
    do serwisu w salonie ERY i po dzien dzisiejszy nie dostalem ani tego uszkodzonego
    ani nowego ktorego mi obiecano. Za kazdym razem jak przychodze to slysze ze "juz
    bedzie na pewno","na pewno w poniedzialek beda" i tak ciagle. I w ten sposob mija
    tydzien za tygodniem a telefonu nie ma.
    Dzwonilem do BOK w Erzy tam mnie poinformowano ze Motorola lamie jakies prawo i
    kazano mi interweniowac w tej sprawie, napisalem wiec maila do Motoroli a tam znow
    odpowiedz ta co zwykle.
    Mam wiec pytanie czy jest jakas mozliwosc zeby sciagnac spowrotem ten telefon? czy
    raczej bede musial sobie grzecznie wyczekiwac i liczyc ze moze kiedys dostane ten
    aparat? Czy moze zwrocic sie o pomoc do jakiegos sadu konsumeckiego?

    z gory dziekuje za jakakolwiek odpowiedz
    z powazaniem
    L.M.