  • Data: 2005-08-02 19:49:40
    Temat: Re: Dzierżawa gruntu pod garaż od miasta...HELP!
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Ja ci tym razem odpiszę ... zadowolony :) ?

    Dobra nie będę okrutny.

    Zapewne chodzi ci o ustawę z dnia 4 września 1997 r. o przekształceniu
    prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo
    własności (Dz. U z 2001 roku, nr 120, poz. 1299 z późniejszymi zmianami)
    ale teraz i tak jest za późno.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam