  • Data: 2005-09-26 13:10:14
    Temat: Re: Dzienniki Urzędowe KGP
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:dh7m79$24u$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:dh6s99$g6u$1@inews.gazeta.pl...
    > Tych akurat faktycznie tam nie ma. A czego konkretnie poszukujesz?

    Poszukuję decyzji nr 85 KGP z dnia 09 marca 2001 r. w sprawie zapewnienia
    jednolitego systemu numerów taktycznych pojazdów uprzywilejowanych
    oznakowanych w jednostkach organizacyjnych Policji.
    Dostałem takie namiary na tę decyzję: Dz.Urz.KGP nr 6, poz 61;
    zm. Dz.Urz.KGP z 2003 r. nr 7,poz 39. No a akurat tego niestety
    na stronach KGP nie ma. :-(

    Pozdrawiam

    Piotr