  • Data: 2010-10-14 18:45:46
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/14/2010 1:16 PM, Michal Jankowski wrote:

    > To załozenie jest idiotyczne. Albo jest swieto - oficjalny dzien bez
    > szkoly, albo dzieci normalnie ida do szkoly.

    Nie. To jest normalny dzień,w który idą do szkoły ale bez zajęć lekcyjnych.
    Ile dzieci przyjdzie do szkoły tego nie wiesz.
    O ile przy normalnych zajęciach mało to kogo obchodzi, chyba, że był
    zaplanowały duży sprawdzian, a tyle przy takich imprezach ma to znacznie.

    jak dla mnie wszyscy nauczyciele mają być w pracy.

    z drugiej strony byłbym idiota gdybym posłał dziecko do szkoły jeśli nie
    muszę. No chyba, że rodzice pracują i muszą dzieciaka wysłać.
    Na obecność moich dzieci w szkole nie ma co liczyć.

    Zresztą zawsze przy wszystkich wagarach lojalnie uprzedzaliśmy
    nauczyciela, że może sobie w tym czasie coś innego zaplanować.