    Date: Wed, 12 Nov 2014 00:51:48 +0100
    From: Sonn <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty

    W dniu 2014-11-11 23:44, My pisze:

    > A nic mi o tym nie wiadomo. Spedzilem juz troche czasu dyskutujac w tym
    > watku i nikt jeszcze nie wskazal na jakim konkretnie prawie opiera
    > przekonanie, ze nie mam racji domagajac sie mozliwosci skorzystania z
    > pewnego prawa. Raczej glupkowate biorac pod uwage, ze od poczatku tylko
    > tylko o tym pisze.

    Mało tego, że jesteś zbyt głupi by potrafić pójść do sądu w dniu w
    którym on pracuje, to nawet jesteś na tyle głupi że nie potrafisz
    skorzystać z google.

    http://kadry.infor.pl/kadry/indywidualne_prawo_pracy
    /czas_pracy/676512,Dzien-wolny-za-swieto-wypadajace-
    w-sobote-w-2014-roku.html

    A teraz idź i wypłacz sie mamusi

    --
    Sonn