    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzialalnosc gospodarcza i telefon - a co z telefonem na karte ???
    Date: Fri, 16 Jan 2009 10:04:27 +0100

    On Fri, 16 Jan 2009, Tristan wrote:

    > jest tylko ajne klajne problem -- brak wykazów połączeń.

    Hm...
    A po co mi on w *telefonie przeznaczonym do DG*?

    Nie odnosisz się aby do przypadku używania telefonu przeznaczonego
    do celów osobistych *również* do celów gospodarczych i chęci
    zaliczania *wtedy* rozmów do kosztów DG?

    I ile rozumiałem pytanie, pytający ma na myśli "firmowy" telefon
    i zakłądam że na standardowe pytanie kontrolera (zaliczyłem :D)
    "czy ma pan inny telefon do prowadzenia rozmów osobistych"
    umie wyjaśnic jak rozdziela jedno i drugie :P, z opisów
    (i doświadczenia, marnego bo z całej jednej kontroli) wychodzi
    mi że w przypadku braku telefonu "osobistego" US faktycznie
    ma zwyczaj dopytywać (albo i sprawdzać) co i jak.
    Oczywiście można postawić podatnikowi zarzut, że korzysta
    z "firmowego" telefonu dla celów nie związanych z DG.
    Pracownikowi urzędu lub prywatnego przedsiębiorstwa też.

    Ale zakładam że pytający tak nie robi - jakby tak US zechciał
    sobie sprawdzić :P (bo chyba obowiązku dowodzenia przez
    podatnika *na własny koszt* że to co mówi jest nieprawdą
    chyba nie wskażesz?) to wyjdzie że jest OK.
    Gdzie widzisz problem?

    pzdr, Gotfryd