    From: Jakub Klama <j...@a...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.edukacja.szkola
    Subject: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Date: Fri, 1 Apr 2005 22:35:48 +0000 (UTC)

    Na pl.soc.edukacja.szkola RomanO <r...@k...chip.pl> nabluzgał:
    > No to składam:
    > "Uczeń mimo zakazu Regulaminowego, korzystania z telefonu, robi to
    > uporczywie na terenie szkoły.
    > Jest podejrzany o posiadanie (za pewne) nie swojego telefonu (z
    > kieszonkowego go kupił)?
    > łatwo go jakoś zdobył -inaczej nie rezykowałby używać... (może stracić...)
    > Proszę, poza tym, sprawdzić bilingi podejrzanego czy telefon nie służy do
    > "wołania, o trawę, bo coś ostatnio
    > jej więcej nakosiliśmy. Wyniki na klasówkach cuś za dobre, i nie bardzo nam
    > się chce wierzyć ze sie zacczeły uczyć"?
    > Bo to....nie jest możliwe!

    Ty się chyba czymś upaliłeś, bo uporczywie dopowiadasz sobie jakieś
    fakty z kosmosu. Zastanawiałeś się, co taki dyrektor zrobi, jeżeli te
    zarzuty nie są prawdziwe? Nie jestem specjalistą, ale IMHO można to
    podciągnąć pod pomówienie. Proponuję ci przyjąć, że telefon jest legalną
    własnością ucznia i służy legalnym celom. A dyrektor/nauczyciel nie jest
    od prowadzenia prywatnego śledztwa.

    --
    :: jceel % Jakub Klama % Częstochowa :
    :: gg: 3605763 % gsm: +48660355029 % jid: j...@j...org :