    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Tue, 7 Nov 2023 19:48:42 +0100
    <uhu7md$2ui$44$RTomasik@news.chmurka.net> <ui04hf$26b8u$2@dont-email.me>
    <ui0f88$2uh$67$RTomasik@news.chmurka.net> <ui0gbk$29ad5$1@dont-email.me>
    <ui0ukg$2ui$55$RTomasik@news.chmurka.net> <ui2n1g$2p23r$1@dont-email.me>
    <ui2pma$fuq$8$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ui2t9l$2ui$60$RTomasik@news.chmurka.net>
    <Zje1N.81394$9An3.51278@fx06.ams1>
    <frd2w9a18ohx.uuz89zqz4gyw$.dlg@40tude.net>
    <uib9eh$59e$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <uibhcg$59e$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <1ovjrhb9nbvzk$.1158q96xjx3jz$.dlg@40tude.net>
    <uidnqh$2ak$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <s...@4...net>
    <uidp55$2ak$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <1f0u2gf03vmkb.7tz85upikjdw$.dlg@40tude.net>

    W dniu 07.11.2023 o 18:16, J.F pisze:

    > A, czyli tylko zjezdzasz, a nie wyprzedzasz.

    A po co mi wyprzedzać zapierdalaczy? Ja chcę tylko zamulacza
    wyprzedzić:P Zjedzie na prawy, zapierdalacze pojadą, ja ze nimi.

    > Rozpedzasz do 180 czy 160 i zostają nieliczni zapierdalacze.

    I ich przepuszczam. Z tym że to 180 to raczej rzadko i raczej za jakimś
    zającem.

    > Z drugiej strony - zjezdzasz, przepuszczasz, wracasz na lewy,
    > rozpędzasz do 160 ... i teraz ty siedzisz na d* :-)

    Komu? Zamulacz na prawym i go łykam, zapierdalacze z przodu - wszyscy
    zadowoleni.

    Tak naprawdę to tylko z jednymi mam problem. Jedziesz 160 dojeżdza do
    ciebie jakiś typ i siedzi na ogonie. Na prawym średnio ciasno. No ale
    jak siedzi to go chcesz przepuścić - raz że z dobrego serca, dwa że nie
    lubie jak mi debile na dupie siedzą. Widać większą lukę z przodu to
    przyspieszam troszkę i się chowam, odpuszczam do 160 bo tyle chce
    jechać. Typ albo nie przyspiesza bo na tempomacie albo nie może bo
    powyżej 160 to ma przyspiesznie homeopatyczne - dojeżdzam do tira albo
    jakiegoś 120/140 to z powrotem na lewy. I typ znów mnie dojeżdza i na
    dupie siedzi i świruje bo on chce 170 z pedałem w podłodze a musi 160 a
    że szybciej jak 170 nie pojedzie to wyprzedzić nie daje rady na
    rozsądnym dystansie. Ewentualnie odmiana - jedziesz na końcu
    zatwardzenia, typ dojeżdza i świruje jakby gdyby nie ja to mógł się
    teleportować przez zatwardzenie. Zatwardzenie się kończy - wyprzedzasz i
    jedziesz swoje 160 po prawym aż do czego dojedziesz i prawy znów typ
    odjeżdza i świruje że on chce 165 ale nie da rady wyprzedzić bo zanim
    prędkość odbuduje to znów zatwardzenie. I w koło macieju...

    > to się zgadza. I tu swiatła nie pomogą.
    >
    > Wiec chodzi o tą mniejszość :-)

    Jasne że o mniejszość. Większość nie jest pojebana i nie bawi się w
    jakieś rozgrywki na drodze tylko chce spokojnie jechać - nie siedząc ani
    nikomu na dupie ani miec na dupie furiata. Będzie miejsce to zjadą. Za
    wyjątkiem dc-óć;) Tam to rozumem nie ogarniesz:P

    > Predkosc zapierdalaczy wysoka :)

    Zapierdalaczy dużo, óć dojeżdzająca do pracy paliwko oszczędza, dwa
    pasy, do tego tiry... W sumie nie wiem kto wymyślił że tam dwa pasy starczą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!