  • Data: 2023-11-01 19:26:23
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw pytanie. Czy jakby mieli imienniki, to już byś wiedział, co
    > masz zrobić? Albo nie mieli kamer?

    Nie - po prostu zauważam na plus że mają bodycamy i na minus że nie mają
    obowiązkowej części umundurowania.

    > Jeśli było, jak piszesz, to ewidentnie błąd w oznakowaniu. Ale znając
    > Cie powątpiewam. Co pominąłeś tym razem, by podnieść dramaturgię?

    Nic;)

    > Że
    > zakaz wjazdu był już na tym łączniku, którym jechałeś, ale wszyscy na
    > pamięć tam wjeżdżali?

    Raczej nie. Choć zbiorowej halucynacji wykluczyć nie mogę. Po
    zastanowieniu (choć wątpię) jedyne miejsce gdzie mógłbym coś przeoczyć
    to wcześniejsze skrzyżowanie gdzie był wjazd na "poprzeczkę". Jest tam
    kierunkowy sygnalizator w lewo. Być może jakby ktoś tam postawił zakaz
    skrętu w lewo pozostawiając sygnalizator kierunkory to może i nikt by
    tego znaku nie zauważył. Ale wątpię. Raczej minimum to byłyby czarne
    worki na sygnalizatorach a standardem barierki.

    W sumie masz

    Tu wjazd na "poprzeczkę" (w lewo)
    https://www.google.pl/maps/@52.1547279,21.00788,3a,3
    1.2y,264.91h,90.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1sq4wXK4cTwtDp
    tczFzpZ5LQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    W tym miejscy zakaz w lewo (droga w remoncie) i zakaz wjazdu na wprost.
    W prawo sie nie dało - już nie pamiętam - barierki czy zastawione a
    nawet jakby to też ślepa ulica.

    https://www.google.pl/maps/@52.1516353,21.0070243,3a
    ,75y,182.57h,81.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYumsIlQSFHMc
    biQbN7TcfA!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    > Zakaz skrętu w lewo został z czasów, gdy nie było
    > tej jednokierunkowej na wprost.

    Zakaz skrętu wynikał z remontu tej ulicy w którą był skręt.

    > Natomiast przyznaję, ze tak, czy siak
    > policjanci powinni zareagować. Nie wiem jak, bo mnie tam nie było. W
    > ostateczności czasowo kierować ruchem i wezwać tych od organizacji
    > ruchu, by to poprawili.

    Widać doszli do wniosku że ludziki sobie nieźle radzą i nie będą
    przeszkadzać. Może to i dobrze bo w sumie sprawnie szło, a jakby się
    wzięli za robotę to niewykluczone że doszliby do wniosku że ich praca
    polega na mandatowaniu;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!