  • Data: 2023-11-01 19:37:28
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce mi się przeszukiwać wątku, ale podobno odczytali 253 km/h.

    W momencie uderzenia po prawe 100 metrach hamowania. Wcześniej wycenili
    go na trzy złote pietnaścię groszy.

    > skoro Cię intryguje 175 km/h i nie umeisz sobie tego sam policzyć, to
    > dokładnie zbliżał się z prędkością 48,61 km/h.

    A co napisałem pod spodem?

    > Matematyka i fizyka są dlatego takimi pięknymi naukami. ze są mało
    > podatne na głupotę. Jak jechał 100 km/h szybciej, to zbliżał się nieco
    > mniej, niż 27,78 m/s. Nie 50 m/s, choćbyś nie wiem jak tupał.

    Z tym że 315-140 to nijak nie jest 100. a 175.

    > Zastanawiam się, ale sądzę, że mogło to być 2~4 sekundy, chyba, ze ten
    > odcinek jest oświetlony latarniami, to pewnie dalej.

    łotewer... Poprawiłem tylko twoje obliczenia.

    > Co by Ci tu odpisać, by Twej godności osobistej nie urazić. Nie wiem,c
    > zy wiesz, ze fizyka nie zależy od tego, co kto mówi, czy pisze, a żyje
    > własnym życiem. Skoro jechał i na nic nie wpadał, to sama w sobie
    > prędkość widocznie nie zabija.

    Bo sama w sobie rzeczywiście nie, a jej nagła zmiana. I nie wiem jak ci
    odpisać... Statystycznie pięciu na sześciu grających w rosyjską ruletkę
    twierdzi, że nie powoduje ona śmierci. Ty z tego wyciągasz wniosek, że
    szósty umarł na chuj wie co, ale nie z powodu gry w głupią grę.

    > Coś, jak dogmat. Proszę księdza, ale nie mamy dowodu na to, że Chrystus
    > był synem Boga.

    Chrystus też zostawiał fałszywe ślady na asfalcie żeby wszystkich zmylić?

    > Wątpię, by się zmieniły. Bardziej boję się, ze ich po prostu nie ma, bo
    > jakby były, to już dawno byśmy o tym wiedzieli.

    Na szczęście nagrali więc się nie zmyją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!