    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Drogówka
    Date: Thu, 06 Aug 2015 11:42:21 +0200
    <mpsrhv$nmo$1@node2.news.atman.pl> <mpsrme$s1m$1@node1.news.atman.pl>
    <mpsvqh$ta$1@node1.news.atman.pl>
    <55c2feb3$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
    <mpv0ok$3l4$1@node1.news.atman.pl>
    <55c320fb$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2015-08-06 10:55, Miroo wrote:

    > A to jest wg mnie zła interpretacja.

    Według mnie też, ale według merytoryka co interpretuje przepisy i wysyła
    to dalej do WORDów już nie. Pewnie jest nawet z siebie dummny, że
    wszystkich w konia zrobił. Nieoficjalnie egzaminatorzy też to zlewają.
    Natomiast oficjalnie jest jak jest.

    Na podobnej zasadzie przy wjeżdzie na teren zabudowany trzeba zawsze
    zwolnić do 50, chyba że znak powiedzmy 80 jest na tym samym słupku (ale
    nie będzie, bo znaczyłoby to że 80 jest na całym terenie zabudowanym).
    Kiedyś taka sytuacja była przy zjeżdzie z S8 dalej na trasę toruńską
    (albo jakoś podobnie, szczegółow już nie pamiętam). Koniec eski, Teren
    zabudowany, 10 metrów dalej 80. Teoretycznie należało zwolnić ze 120 do
    100, potem do 50 i można po chwili 80. Na szczęście nikt się nad tym nie
    doktoryzował;)

    > Intencją wprowadzenia powtórzonych
    > znaków było to, żeby wjeżdżający na drogę wiedzieli jakie obowiązują
    > ograniczenia. Z tego samego powodu rozjazd jezdni na dwie (bez
    > możliwości wjazdu) nie powinien wymagać powtórzenia tego znaku.
    >
    > Natomiast gdzieś ostatnio ostrzegali, że ktoś dostał mandat bo wjechał
    > na wiadukt, a wiadukt to skrzyżowanie (co z tego, że bezkolizyjne) i
    > podwyższony znakiem limit prędkości przestał obowiązywać.
    >
    > To głupie.

    To źle pisali - wiadukt to nie skrzyżowanie.

    Shrek