    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Date: Wed, 9 Apr 2008 23:47:23 +0200

    gargamel wrote:
    > ale w jakiej sytuacji nastąpiła ta kolizja?
    >
    > czy zjechałęś do osi jezdni wcześniej sygnalizująć zamiar skrętu
    > kierunkowskazem?
    > czy po prostu cały czas jechałeś prosto?
    > czy w jeszcze jakiejs innej sytuacji?

    panowie moment, mam prawo jeździć po moim pasie ruchu i nie muszę niczego
    sygnalizować, sprawdźcie w PORD, sygnalizuje sie zamiar zmiany pasa ruchu a
    nie to że taraz mam zamiar jechac bliżej osi czy blizej krawędzi. Jeśłi nie
    przekoczył osi to nic złego nie zrobił.

    osoba która wyprzedza jest obowiązana sprawdzić czy moze bezpeicznie ten
    manewr zakończyć zanim go zacznie. Wg opisu baba sie wepchała i zajechała mu
    drogę. Wg mnei przynajmniej.