  • Date: Thu, 20 Aug 2009 22:25:34 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga - kto odpowiedzialny.

    Budzik pisze:

    > ups, myslałem, ze to dośc jasne, skoro caly czas rozmawiamy o policjancie
    > ktory był na miejscu wypadku, i ktoremu zwracano na to uwage.
    > Ba, jezeli to nie jest zakresem jego obowiazków, mmogl przeciez powiedziec
    > ze on sie tym zajmowac nie bedzie. Niczego takiego nie słyszałem.

    Bo by zaraz było dziamganie. Policjanci wolą raczej nic nie mówić.

    [ciach]

    > Andrzeju, naprawde nie umiesz odpowiedziec na proste pytanie?
    > Ma obowiazek zareagowac czy nie?

    Napisałem już, w jaki sposób ma reagować policjant drogówki - mandat lub
    wniosek do sądu grodzkiego dla łamagi, która po łuku nie umie jeździć.

    > Pytasz mnie co ma zrobic? Np. sporządzic notatke słuzbowa na dobry
    > poczatek. Przekazac informacje szefowi, jak sam nie wie co ma zrobic, moze
    > przeciez dopytac.

    ROTFL

    > Rozumiem, ze chciałes po raz kolejny obrazic swojego rozmówce i napisac ze
    > jestem chory? szkod, zawsze sadziłem, prezentujesz jednak troche wyzszy
    > poziom konwersacji.

    Oj, biedaku... Poskarż się mamusi, niech cię przytuli...

    A pretensje do łuku drogi, zamiast do bezmyślnego kierowcy - to jest
    zdecydowanie chore podejście.

    [ciach]

    > Gdybys chciał zrobic analogiczne porównanie, moglbys np. powiedziec, ze
    > ktos zadzwonił na pogotowie hydrauliczne i niewiadomo dlaczego awanturuje
    > sie ze juz trzecia osoba utopiła sie w dziurze ktora powstała po awarii
    > rury.

    Co to jest "pogotowie hydrauliczne"???

    > To znaczy ile tych punktów sie nalezy za wypadniecie z drogi?

    Niezachowanie bezpiecznej prędkości, powodowanie zagrożenia w ruchu
    drogowym, spowodowanie zdarzenia drogowego... Nie wiem, nie znam na
    pamięć taryfikatora - jakoś od lat nie korzystałem ;)

    Patrz wyżej.