  • Date: Thu, 20 Aug 2009 01:29:10 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga - kto odpowiedzialny.

    Budzik pisze:

    > tak. Wyglada na bardzo łagodny, ale, co zreszta napisałem powyzej, ze

    To jest niewidzialny, czy wygląda?

    Jest łuk? Jest. Znasz go? Nie - to zwalniasz tak, żeby zawsze widzieć
    jego dalszy ciąg.

    > wzgledu na złe wyprofilowanie drogi bardzo wyrzuca na zewnatrz.

    Uhm. A drzewa wyskakują przed samochody.

    > Przez to pomimo tego, iz jest to normalna droga z dopuszczalna predkoscia
    > 90km/h, tam trzeba zwolnic do 70 w dobrych warunkach.
    > Jadac z drugiej strony do 80 ale z drugiej strony oznaczenie jest.

    Współrzędne poproszę.

    > Andrzeju, nie badz chamski.
    > Staram sie wyciagnac sedno z twojej wypowiedzi wiec parafrazujac rozumiem,
    > iż twoim zdaniem policjant może miec takie uwagi w dupie?

    Może wlepić mandat za niedostosowanie prędkości do warunków drogowych.

    > Oczywiscie ze winni. Winni przede wszystkim braku umiejetnosci
    > jasnowidzenia!

    Raczej umiejętności myślenia i przewidywania oraz wyobraźni.

    > Czyli do?

    Nie jestem wróżką - skąd mogę wiedzieć, co to za droga? Może być nawet
    prywatna...