  • Data: 2009-08-19 21:00:18
    Temat: Re: Droga - kto odpowiedzialny.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale ten łuk jest jakoś niewidzialny?

    tak. Wyglada na bardzo łagodny, ale, co zreszta napisałem powyzej, ze
    wzgledu na złe wyprofilowanie drogi bardzo wyrzuca na zewnatrz.
    Przez to pomimo tego, iz jest to normalna droga z dopuszczalna predkoscia
    90km/h, tam trzeba zwolnic do 70 w dobrych warunkach.
    Jadac z drugiej strony do 80 ale z drugiej strony oznaczenie jest.

    > Darwin może?

    Andrzeju, nie badz chamski.
    Staram sie wyciagnac sedno z twojej wypowiedzi wiec parafrazujac rozumiem,
    iż twoim zdaniem policjant może miec takie uwagi w dupie?

    > Oczywiście kierowcy niewinni?

    Oczywiscie ze winni. Winni przede wszystkim braku umiejetnosci
    jasnowidzenia!

    > A wniosek o dodatkowe oznakowanie składa się do (uwaga, będzie
    > zaskoczenie!)... właściciela drogi.

    Czyli do?

    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
    że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"