  • Data: 2007-03-02 07:27:49
    Temat: Re: Doniesienie za bezpodstawne doniesienie
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawel" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0899.00000147.45e75ab1@newsgate.onet.pl...
    > Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie. Otoz ktos zlozyl na mnie
    > doniesienie do
    > prokuratury o popelnieniu przeze mnie przestepstwa. W wyniku sledztwa
    > prokuratura umorzyla sprawe nie dopatrujac sie znamion przestepstwa.
    > Slyszalem,
    > ze teraz ja z kolei moge zlozyc doniesienie na tego, ktory na mnie
    > skarzyl, o to
    > wlasnie, ze bezpodstawnie zlozyl to doniesienie. Ale jak to formalnie
    > zrobic? Co
    > napisac do prokuratury? Z gory dzieki.
    > pawel

    To ze umorzono nie oznacza ze on to zrobił bezpodstawnie. W jego
    subiektywnym mniemaniu mogło byc uprawdopodobnione ze cos było na rzeczy.
    Własnie dlatego progurator sprawdza (czy aby na pewno prokuratura wszczeła
    sledztwo ? - Skoro wszczeła to jednak cos było na rzeczy ) Musiałbys
    udowodnic ze on to zrobił z czystej złośliwości a i to nie wiadomo czy cos
    da.

    A.