  • Data: 2006-10-04 20:01:21
    Temat: Re: Domofony w blokach a prawo.
    Od: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zeeltom" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eg0rb4$8ea$1@inews.gazeta.pl...

    > Kurwa... naucz się czytać, albo co...

    A ty naucz sie a) czytac ze zrozumieniem, b) przyjmowac do wiadomosci, ze
    twoje pobozne zyczenia nawet 100razy powtorzone nie nabieraja mocy prawnej.
    O kulturze osobistej nie wspomne, bo jak pisac o czyms czego ewidentnie
    brak?:)

    > Czy teraz jasno napisałem, czy lekarza ci trzeba?

    Tobie na pewno - okulisty bo jakos nie docieraja do ciebie slowa, ktore
    czytasz. babcia nie chce domofonu i spoko. nikt jej zmuszal nie bedzie. Ale
    niech liczy sie z tym, ze to utrudni jej prowadzenie zycia towarzyskiego,
    jesli nie opatentuje swojego wlasnego, alternatywnego do domofonu sposobu
    nabierania wiedzy o wlasnie nawiedzajacym ja gosciu. Rozwiazania tez ci
    podsuwalam - telefoniczne, telepatyczne, ktos inny dorzucil werbalne.

    Swoja droga - za to co placisz za lacze, to bys juz babci ze 2 domofony
    zainstalowal. Jak babcia taka uboga to daj numer konta , zrzucimy sie
    grupowo na jej domofon, zeby ukrocic twoje meki:))

    Angie