  • Data: 2006-10-05 22:36:46
    Temat: Re: Domofony w blokach a prawo.
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Nieopatrznie wyciągnęłaś najgrubszą armatę przeciw domofonom :]
    > Dopiero możliwość wyegzekwowania zapisu "kto wpuszcza osobę odpowiada
    > za jej czyny na terenie budynku" byłby wysoce skutecznym mechaniznem
    > prawnym.
    > Ale to tak OT wobec dyskusji :)

    Głupio to napisałam. Miałam na myśli ludzi wychodzących i wchodzących.
    Policję, straż i pogotowie to chyba każdy wpuści. Zresztą policja ma
    swoje specjalne kody (nie wiem jak pogotowie, czy straż).
    Ja nikogo nie wpuszczę :-) Czasami ociągam się z wyjściem, czekam aż
    osoba dzwoniąca na domofon do jakiegoś mieszkania zostanie przez tych
    lokatorów wpuszczona. Oczywiście jak to ktoś z bloku, czy znajoma twarz/
    rodzina kogoś z tego bloku to wiadomo, że nie musi czekać za drzwiami.

    --
    Kaja