    From: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domena internetowa
    Date: Mon, 31 Mar 2008 11:43:19 +0200
    <j...@g...news.tpi.pl>

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Słownie są podobne w 20% bodajże.

    Ej, to nie umowa, to co drobnym drukiem można pominąć ;)

    > Ale to raczej nieistotne - mówimy o
    > znaku, który rozpatruje się na 2 płaszczyznach.

    Ale Ty próbujesz dowodzić, że wystarczy, aby wyraźnie różniły się na
    jednej. Nie zgadzam się z tym.

    > Do "blokowania ruchu" po słowach są znaki słowne. Tu jednak pewnie byłoby
    > ciężko, ponieważ za słaba jest różnica w wyznacznikach - słowo MAIL jest
    > mało rozróżniające.

    Co byłoby ciężko? Zarejestrwoać w Niemczech nazwę serwisu pocztowego
    "gmail", gdy jest "g-mail"? I słusznie.

    > No właśnie.

    "...więc to nam powinny przysługiwać prawa do domeny gmail.de, a Panu
    Gierschowi - do g-mail.de".

    80 proc. Niemek nie widzi różnicy :)

    --
    Jarek