  • Data: 2008-03-31 12:49:23
    Temat: Re: Domena internetowa
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <fsqhfn$7th$1@news2.task.gda.pl>,
    "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    > wiadomości
    i.pl...

    > zgadza sie, tylko ze prowadzenie dzialalnosci takiej jak firma, ktora ma taka
    > nazwe zarejestrowana jako znak handlowy, wlasnie lamaniem prawa jest

    Możesz następnym razem bardziej uważać ze skrótami myślowymi, żeby Ci
    głupoty nie wychodziły? Dziękuję.
    Oczywiście wskażesz jakiś paragraf, który łamie polska firma NOWAK
    zajmująca się sprztaniem i oferująca swoje usługi pod adresem nowak.pl,
    podczas gdy w Niemczech istnieje firma zajmująca się tym samym i mająca
    zarejestrowany tam znak towarowy NOWAK GmbH?

    > zamias bic piane zadzwon do naska, do sadu polubownego to ci to wyjasnia,
    > skoro
    > innym nie wierzysz

    Nie wierzę ani innym, ani autorytetom. Wierzę argumentom. Podaj chociaż
    jeden.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.