  • Data: 2008-05-07 18:41:45
    Temat: Re: Dodatkowe odszkodowanie od pijanego sprawcy
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maverick <k...@n...pl> napisal:
    > Czy mogę żądać dowolnej kwoty pozwalającej na odtworzenie
    > Żądać to zawsze mozesz, ale nie wygrasz.

    Niezupelnie. Samochod moze miec wartosc 'nieco' inna niz wycena
    rocznikowa z Eurotaxu i mozesz wygrac. Jezeli nawet rocznikowo
    stare auto zostalo wlasnie wyremontowane w sposob ekonomicznie
    nieuzasadniony, ale miales taka fantazje ;-), i zachowales
    wszystkie faktury i inne dokumenty potwierdzajace poniesione
    koszty, to jestes w stanie wygrac: np. chciales odnowic malucha
    aby zainwestowac w jego swietlana przyszlosc zabytku techniki.
    A tu taka strata: skasowali ci przyszly zabytek ;-)

    Oczywiscie sprawa laduje w sadzie, ale szanse na wygrana sa spore.
    TU ma nie _jedynie_ pokryc ewentualna odnowe samochodu, ale
    przede wszystkim pokryc _szkody_ wywolane kolizja. A szkody,
    to nie tylko blacharka, ale wszystkie powiazane i udokumentowane.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek