  • Data: 2010-02-04 09:42:09
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6617.00000078.4b6a8fc2@newsgate.onet.pl...

    > Jestes fantastyczny.

    Dziękuję. Jesteś którąś osobą z kolei, która mi to mówi ;-)

    >Przemowa godna kandydata w wyborach,

    Niestety, sprawowanie mandatu nie jest moim powołaniem :-)

    >niestety ze
    > stronnictwa mocno populistycznego.

    No cóż, będę musiał przeżyć ;-)

    >A do tego - a jakze - przemawiajacego w
    > imieniu calego, niemundurowego narodu!

    Niestety, reprezentowanie jakiejś grupy społecznej jest ciężkim kawałkiem
    chleba. Dlatego są to moje odczucia, które mam po kontakcie z byłym żołnierzem
    zawodowym.
    (.)

    > A wiec tylko zdawalo mi sie, ze byly rozne protesty lekarzy, pielegniarek,
    > gornikow, stoczniowcow, transportowcow, nauczycieli....itd....

    Mam nadzieję, że pamiętasz czego dotyczyły? Dotyczyły podwyżek.
    (.)
    > Tak sie rozpedzasz ze zaraz napiszesz cos w rodzaju "my jestesmy tu dzie
    > wtedy, oni - tam gdzie stalo ZOMO". Ton zblizony...

    Nie, jestem daleki od tego. Jak już wspomniałem, są to moje odczucia po
    obcowaniu z pewnym byłym żołnierzem zawodowym.
    (.)
    > Jak sobie zyczysz, tak masz. Bo masz pelne prawo ubiegac sie o przyjecie w
    > szeregi formacji mundurowej. I bedziesz mial wtedy jak w uchu.

    Nigdy w życiu. Na swoją pozycję pracowałem kilkanaście lat. Wolę sprawować
    funkcje prezesa, niż "mundurowego". Po prostu nie nadaję się do służby,
    jakiejkolwiek służby. Odbyłem tylko dwuletnią służbę wojskową. Napatrzyłem się i
    też mam swoje zdanie na temat wojska.
    (.)

    > Z tego co sie orientuje wymienione przez Ciebie przywileje nie przysluguja
    > wylacznie mundurowym. Wez chociazby nauczycieli. Wiec im tez zabrac? Uwazaj,
    > narazasz sie "niemundurowemu" elektoratowi.

    Oczywiści, że nie i mam głęboko w d.komu się narażam. Obok mnie mieszka były
    żołnierz zawodowy. Młody człowiek, który odszedł z wojska na emeryturę.
    Wszystkich traktuje z góry. Jest, niestety, alkoholikiem. Jak twierdzi, choć mu
    nie wierzę, rozpił się po wojsku. Przez całe życie przesiedział w jakiejś
    kancelarii i teraz pobiera niepełną emeryturę, a ponadto, pracuje gdzieś w
    jakiejś firmie u znajomego. Fajna sprawa, tu leci mu "skromna" emeryturka, a tu
    jeszcze dodatkowo pensyjka. Ten to się w życiu narobił. Biedaczek. A ilu takich
    pasożytów mamy w skali kraju? Nie chcę nawet myśleć.

    > A moje nie? Mundurowego dzieci nie? I dalej: na Twoja emeryture te dzieci
    > wszelakie nie beda zapierdalac?

    A to więcej jest mundurowych w naszym społeczeństwie? Chyba coś przegapiłem.
    Pokaż mi, w którym miejscu coś mnie ominęło?
    (.)
    > Ech... "normalnosc". Jedno z bardziej zagadkowych pojec. I najbardziej
    > subiektywnych...

    Dla jednych pojęcie zagadkowe, dla innych nie. Chyba jednak większość oczekuje
    tej normalności. Czas najwyższy coś w tym kierunku zacząć robić, a nie siedzieć
    i biadolić.