  • Data: 2010-02-04 12:25:11
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6617.00000098.4b6ab4c9@newsgate.onet.pl...

    > Juz wiem skad nick "zawily" - problem z artykulowaniem swoich mysli (gro
    > Twoich wypowiedzi jest niejasna albo sugeruje zupelnie inne znaczenie, niz
    > potem wskazujesz) i niektore Twoje wypowiedzi nijak sie maja do cytatow, pod
    > ktore sa podpiete.

    Nick "zawiły"? Przecież to moje nazwisko. Ja w odróżnieniu od Ciebie nie wstydzę
    się swojego nazwiska. Gros moich wypowiedzi jest niejasna? Niejasne jest to, że
    nie zgadzam się na przywileje służb mundurowych i manifestuje to, chociażby, na
    tej grupie? Gratuluję wspaniałego toku myślenia.

    > Oczywiscie ze jest wielu. Tak samo wielu jak wsrod gornikow, sklepikarzy i
    > dentystow. Ale czy to daje Ci prawo do odsadzania wszystkich od czci i wiary?

    Tu muszę przyznać Ci rację. "Czarne owce" są wszędzie, ale szlag człowieka
    trafia, jak młody, w kwiecie wieku, można powiedzieć, chłopak jest już emerytem,
    ponieważ "nabył" tych praw służąc w wojsku, policji czy innej służbie
    mundurowej.

    > Przystan. Pomysl. Napisales ze protesty i krzyk jest tylko gdy zabiera sie
    > mundurowym. Ze inne grupy zawodowe nie protestuja jak im sie "obcina". No to
    > Ci udowodnilam ze nie masz racji i te inne grupy zawodowe protestowaly, a
    > jakze. Natomiast nie odnosilam sie ocennie do tego czy i co sie tym innym
    > grupom zawodowym nalezy.

    Obiecywali im pieniądze, których nikt z powyższych nie dostał. Ile mogli czekać?

    > Z Twojej wypowiedzi wynika ze wszystkie pasozyty tego kraju sa z mundurowych.
    > Ty sie wez zastanow, prosze. A skoro tak Cie boli sprawiedliwosc spoleczna to
    > moze czep sie i innych faworyzowanych bo zacieklosc, z jaka prowadzisz ten
    > watek rodzi u mnie watpliwosci, czy aby - w sposob nieuzasadniony - nie chodzi
    > wylacznie o sluzby mundurowe.

    Ja się biorę i zastanawiam i za cholerę nie mogę zrozumieć, dlaczego jedni są
    lepsi, a inni gorsi. I tu muszę Cię uświadomić, że chodzi o służby. Tak ciężko
    było Ci to wywnioskować z poprzednich moich postów? Ja, w przeciwieństwie do
    Ciebie, na własnej skórze doświadczyłem w życiu różnych "dobrodziejstw" tych
    służb i moja rodzina też i uważam, że żadne przywileje im się nie należą.

    > Czytaj co pisze. Pokolenia pracuja na emerytury i mundurowych i
    > niemundurowych. Na Twoja tez beda.

    Pozwolisz, żeby każdy pracował na swoją emeryturę, a nie pokolenia. Na swoją
    będę pracował ja. Na człowieka, który przesłużył 15, czy 20 lat, jest w kwiecie
    wieku i dostał emeryturę nie mam zamiaru łożyć i na pewno nikt inny też.

    > Ale oczywiscie to Twoja normalnosc jest jedyna sluszna.
    Niestety, nikt nie jest w stanie przekonać mnie, w kwestii pozostawienia
    przywilejów służbom mundurowym.
    > --

    P.S. Informuję Cię, że wrzucam Cię do mojeg KF. Nie mam już zamiaru prowadzić
    dyskusji z kimś o "nazwisku" T.