  • Data: 2010-02-04 12:23:09
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Zawiły pisze:

    > Acha, to dla Ciebie pracownik ochrony wykonujący zadania w zakresie
    > ochrony osób i mienia, to nie służba?

    Zdecydowanie nie.

    > Tylko policjant, żołnierz, czy inny mundurowy,
    > to dla Ciebie służba?
    > Tzn., że dla Ciebie pracownik ochrony to nie człowiek?

    Człowiek. Ale normalnie pracujący.

    > Człowiekiem dla
    > Ciebie
    > jest tylko mundurowy? A inni ludzie chodzący po ulicach, to dla Ciebie
    > nie ludzie?. Najważniejszy jest mundurowy?

    Weź tę swoją kretyńską demagogię i wsadź ją sobie głęboko...

    > Pracownik ochrony realizuje tą ochronę w oparciu o ustawę, tylko ta
    > ustawa jest
    > bardziej okrojona, niż ustawa o policji. A czytałeś w jakim stopniu są
    > narażeni
    > pracownicy ochrony na niebezpieczeństwa w związku ze sprawowaniem
    > jakiekolwiek ochrony?

    ROTFL

    Weź mnie nie rozweselaj.

    [ciach]

    > MAJĄ JE MIEĆ MUNDUROWI? Skąd Ty możesz to wiedzieć, skoro nazywasz
    > pracownika ochrony
    > "ochroniarzem". Co to są WSO? Nie będę Ci tłumaczył, wygooglaj sobie. A,
    > jeszcze dodam, że w ochronie występują SUFO, ale to też sobie wygooglaj.

    Mogą być i syfy... Ochroniarz to ochroniarz, albo inaczej mówiąc -
    bramkarz lub cieć czy portier z przypadkiem megalomanii (niekoniecznie
    swojej).

    Oni kończą robotę i są wolnymi ludźmi. Policjant nie.

    [ciach]

    > No pewnie. Może 20 razy tyle. Na pewno pielęgniarki zarabiają 5-10 razy
    > tyle, co policjanci :-)

    Bywa. Prywatnie.

    > Mam nieodparte wrażenie, chłopie, że nie wiesz, o czym my tu
    > dyskutujemy. Co jakiś czas wyskakujesz z ciekawą tezą, niczym niepopartą
    > i jeszcze masz czelność nazywać ludzi idiotami. Czyżby "mundurówka"
    > przemawiała przez Ciebie? Tylko idiota mundurowy lub były mundurowy może
    > z góry traktować innych, bo przesiąkł przez lata tym gównem
    > niewyściubiając nosa zza biurka.

    Cóż, jak piszesz idiotyzmy to co się czepiasz? Porównać ochroniarza i
    policjanta może tylko kompletny ignorant.

    A policjantem nie jestem i nigdy nie byłem, choć raz próbowałem ;) Ale
    gdyby nie możliwość wcześniejszej emerytury to bym nawet nie próbował.