  • Data: 2010-02-04 11:21:15
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6617.00000087.4b6aa10d@newsgate.onet.pl...

    > A jednak Twoja wypowiedz byla w tonie: my, niemundurowi mamy dosc. A wiec nie

    OK. Nie muszę tu tego pisać, ale napiszę, głowy mi nikt za to nie urwie.
    Dostałem na maila kilka wiadomości popierających moje słowa i zgadzających się
    ze mną, że przywileje mundurowych czas ukrócić. Skoro znalazło się, o zgrozo!
    kilka osób popierających moje zdanie, zająłem stanowisko i użyłem słowa "MY",
    czyli również Ci, którzy mnie popierają. "MY", czyli X, Y, Z, którzy napisali do
    mnie.

    > A druga rzecz - napisales ze to Twoje odczucia po kontakcie z bylym zolnierzem
    > zawodowym. I na podstawie kontaktu z jednym mundurowym formulujesz tak
    > radykalne stanowisko. Miedzy innymi tego dotyczyly moje wczesniejsze uwagi nt.
    > braku przeslanek do generalizowania na podstawie ledwie przykladow.

    Słuchaj, ja nie sądzę, żeby była to sprawa jednostkowa i dotyczyła tego jednego
    przykładu. Takich, na pewno, jest wielu.
    (.)
    > Pamietam tez, ze dotyczyly np. pomostowek i wczesniejszych emerytur.

    I po krzyku, nie? Im się nie należy, ale "Ręce przecz od przywilejów służb
    mundurowych".

    > I oczywiscie wszystkie te tzw. pasozyty rekrutuja sie ze sluzb mundurowych.

    Tak, pasożyty rekrutują się, z przykrością muszę stwierdzić, ze służb
    mundurowych. Naszego społeczeństwa nie stać na faworyzowanie wybranych grup
    społecznych kosztem innych, a na razie tak jest.

    > Najwyrazniej sie nie rozumiemy. Nastepne pokolenia - bez roznicowania - beda
    > pracowac na emeryture obecnych zatrudnionych - nie tylko mundurowych.

    Dlatego trzeba to zmienić i znaleźli się tacy, którzy chcą tego dokonać, ale
    podniósł się krzyk "Ręce precz od przywilejów służb mundurowych", a ja się
    pytam, dlaczego?

    > Tylko ta normalnosc jest dla kazdego troche inna.

    No właśnie. Różni ludzie pojmują różnie słowo "normalność", choćby np. służby
    mundurowe.