    From: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Date: Thu, 4 Feb 2010 08:29:54 +0100

    wiadomości news:4b6988e7@news.home.net.pl...

    > Co to są te "wewnętrzne służby ochrony"??
    >
    > Mam nadzieję, że nie masz na myśli tzw. ochroniarzy, bo nazwać to
    > "służbą" i porównać do policji mógłby tylko idiota.

    Acha, to dla Ciebie pracownik ochrony wykonujący zadania w zakresie ochrony osób
    i mienia, to nie służba? Tylko policjant, żołnierz, czy inny mundurowy, to dla
    Ciebie służba?
    Tzn., że dla Ciebie pracownik ochrony to nie człowiek? Człowiekiem dla Ciebie
    jest tylko mundurowy? A inni ludzie chodzący po ulicach, to dla Ciebie nie
    ludzie?. Najważniejszy jest mundurowy?

    Pracownik ochrony realizuje tą ochronę w oparciu o ustawę, tylko ta ustawa
    jest
    bardziej okrojona, niż ustawa o policji. A czytałeś w jakim stopniu są narażeni
    pracownicy ochrony na niebezpieczeństwa w związku ze sprawowaniem jakiekolwiek
    ochrony? Wiesz, ilu pracowników ochrony traci zdrowie i nikt im tego nie
    rekompensuje? ONI NIE MAJĄ PRAWA DO WCZEŚNIEJSZEJ EMERYTURY I PIELĘGNIARKI TEŻ
    NIE MAJĄ I KUPĘ INNYCH ZAWODÓW, KTÓRE, NAPRAWDĘ, KWALIFIKUJĄ SIĘ DO
    WCZEŚNIEJSZYCH EMERYTUR, TEŻ NIE MAJĄ, WIĘC DLACZEGO MAJĄ JE MIEĆ MUNDUROWI?
    Skąd Ty możesz to wiedzieć, skoro nazywasz pracownika ochrony
    "ochroniarzem". Co to są WSO? Nie będę Ci tłumaczył, wygooglaj sobie. A, jeszcze
    dodam, że w ochronie występują SUFO, ale to też sobie wygooglaj.

    > [ciach]

    > Ja też. I zarabiają 5-10 razy tyle, co policjant.

    No pewnie. Może 20 razy tyle. Na pewno pielęgniarki zarabiają 5-10 razy tyle, co
    policjanci :-)

    Mam nieodparte wrażenie, chłopie, że nie wiesz, o czym my tu dyskutujemy. Co
    jakiś czas wyskakujesz z ciekawą tezą, niczym niepopartą i jeszcze masz czelność
    nazywać ludzi idiotami. Czyżby "mundurówka" przemawiała przez Ciebie? Tylko
    idiota mundurowy lub były mundurowy może z góry traktować innych, bo przesiąkł
    przez lata tym gównem niewyściubiając nosa zza biurka.