  • Data: 2010-02-04 07:42:02
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    news:a73a2$4b68b55b$59647f75$16883@news.upc.ie...
    > "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> wrote in message
    >
    > czyli zamiast wyplacic emeryture zalozymy specjalny fundusz (czyli znowu
    > mozna obsadzic multum stanowisk przy okazji)

    > ale sam postulujesz zeby im obciac z jednej strony i przelozyc to na inna,
    > gdzie tu sens??
    Szanowny Panie,

    Jeżeli zabierzemy przywileje, jakiekolwiek przywileje mundurowym, to chyba nie
    od dziś wiadomo, że pozostaną jakieś pieniądze. Te pieniądze można spożytkować w
    różnoraki sposób. Jeden z tych sposobów zaproponowali Ekonomiści z Forum
    Obywatelskiego Rozwoju. Założyć specjalny fundusz, który pozwoli mundurowym, ba,
    nawet będzie im gwarantował przekwalifikowanie się i przygotowanie do innego
    zawodu. Ja nawet mógłbym się pokusić i powiedzieć, że fundusz będzie im
    gwarantował znalezienie pracy. Fakt, że nie będzie to rola prezesa, dyrektora
    zarządu, czy inne wysokie stanowisko (na taką pozycję pracuje się latami), ale
    zawsze rola jakiegoś doradcy ds. bezpieczeństwa przy gminie lub nawet zespołu
    doradców ds. kryzysowych pozwoli im na sprawowanie tej pracy do 65 roku życia.

    Chyba nie jest to aż tak skomplikowane?